3 jan. 2014

Läsåret 2014

Läser på flera bokbloggar om planerandet av årets läsningar och läslistor av alla de slag.
 
Här kommer det inte bli någon planering eller lista för året...
       - Varför dådå? frågar sig kanske ni som anser att det är bland det viktigaste att göra, framförallt om man bokbloggar....
       - Jo, så här är det för mig:
När jag skriver upp allt jag vill läsa har jag märkt att läslusten försvinner. Det blir en massa måsten och stress när jag inte hinner med att beta av titlarna på listan som jag skapat. Den fylls ju på HELA tiden...
Så nu har jag bestämt att läsa tips från er som bloggar och läsa det som kommer i min väg på något sätt... Jag kommer också att försöka vara med i diskussioner om böcker i Min takt som ger mig mest (och då förmodligen andra...)
Bokcirklar - absolut! men i min takt efter min förmåga :)

Jag kommer att dokumentera min läsning som tidigare och blir ju naturligtvis glad att få kommentarer på mina små bedömningar eller vad ni tycker om just det jag har läst.

Med detta önskar jag er Alla ett riktigt Gott läsår 2014 med allt vad det innebär för just Dig!

2 kommentarer: