25 mars 2012

Bokesyn Zz Åå Ää Öö

Sista inlägget för Bokesyn i många av mina pocketböcker. Inte alla men de som finns i min bokhylla i vardagsrummet här hemma i stan...Här var det snålt med titlar på de flesta av dagens bokstäver. Endast två som börjar på Öö hittade jag här.
Ingen av dessa har jag läst men filmen Ömhetsbevis tillhör mina absoluta favoriter - vet inte hur många gånger jag sett den...första halvan lockar till många skratt och den andra till många tårar - se den om ni inte har sett den :-)

3 kommentarer:

  1. Jag är på R i min bokhylleinventering och precis som du så hittade jag ingen titel på Q. Men någon borde det väl finnas :)Kul i alla fall att se vad som gömmer sig i hyllorna.

    SvaraRadera
  2. Ödets Hav har jag också oläst i min bokhylla, men jag ser väldigt mycket fram emot att läsa den.
    Har nämligen läst Ljusets Dotter av just Elisabet Nemert och det är en mycket bra bok som jag rekommenderar dig att läsa om du inte redan har läst den! En bok som du garanterat inte kommer att släppa ifrån dig!

    SvaraRadera
  3. Carro: Är det en serie som man ska läsa i en viss ordning?

    SvaraRadera