24 okt. 2011

Min första award :-)

Den här dagen kan bara bli lyckad när jag läser detta i rara Erikas blogg, Erikas bokprat.

Min bokblogg. Här är det Gittan som huserar och jag tittar ofta in för att få boktips. Vi har ofta samma boksmak och det känns som om vi känner varandra i verkliga livet. Tack för din inspiration!
Tack rara Du!!! Stor Kram till dig! Du anar inte vad lätt det kommer att kännas att analysera texter idag till en av hemtentorna jag nu arbetar med i hemmets lugna vrå. I pauserna under dagen ska jag fundera på vilka jag ska skicka vidare till - har en som är klart given :-)

2 kommentarer:

  1. Kram igen och vad roligt att du blev glad. Hoppas analyserandet har gått bra idag!

    SvaraRadera
  2. Jo tack det går framåt - fortsätter i morgon och ska intervjua en kollega om Lpp och elevtext samt se några redovisningar på MdH :-) Kram

    SvaraRadera