31 maj 2014

Nyckeln

http://www.adlibris.com/se/bok/nyckeln-9789129677812
Nyckeln - den avslutande delen i Engelsforstrilogin!
Författarna - se tidigare delar.
När vi återvänder till Sara Bergmark Elfgrens och Mats Strandbergs Engelsfors har det gått drygt en månad sedan tragedin i Engelsfors gymnasiums gympasal. De utvalda får ingen tid att återhämta sig innan deras värld vänds upp och ner igen. Frågor besvaras. Hemligheter avslöjas. Lojaliteter prövas. Tiden håller på att rinna ut och till slut kan De utvalda bara vara säkra på en sak: Allt kommer att förändras.

Mitt betyg: * Tyvärr orkade jag inte läsa hela utan endast hälften. Lånade om och lånade om och försökte verkligen, men nej jag vet inte hur det slutade. Det blir för mycket att läsa alla tre delarna lite liknande Hungerspelen där jag också kommit igenom de två första men den tredje går bara inte. Det får bli filmerna istället så att jag får veta hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar