19 maj 2013

Mera läsning...

Det är roligt att ha en dotter som läser så vi byter ofta böcker med varandra. Är nyss hemkommen från Stockholm där döttrarna bor. Med hem - en kasse böcker därav en signerad av författaren :-)
Lina arbetar på Södra Teatern med att fixa event och denna vecka har hon ordnat två bokrelease. En med Mari Jungstedt och en med Susanne Boll där de var och en hade bokrelease av nyutgåvor.
Johanna jobbar, inhyrd av syster Lina för servering är mycket social och talade om att hon hade en mamma som bloggar om böcker därav signering :)

Vi hann också med ett besök på Fotografiska som jag gärna besöker när jag är i Hufvudstaden :-) Där fanns flera utställningar och jag fastnade framförallt över Ruud van Empels. Vad är verklighet och vad är inte verkligt? Ibland blir vissa bilder lite obehagliga men ändå vackra...

6 kommentarer:

  1. Härlig kasse! Det verkar bli läsväder i veckan också...

    SvaraRadera
  2. Ja, här har det tydligen regnat rejält men i huvudstaden endast en liten, liten skur :-)

    SvaraRadera
  3. Ja det var inte dåligt, min dotter läser bara barnböcker nu,( ingår i hennes utbildning).
    Mia

    SvaraRadera
  4. Vila i Frid av Sofie Sarenbrandt har jag läst och den tyckte jag var bra. Kul med signerigen av Mari Jungstedt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har läst Mari Jungstedts första böcker, har missat en del men ska ta tag i den här när det blir sommarledigt :)

      Radera